آنتالیا ساید
نوشته شده توسط : azar

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید

این مکان زیبا يكي از محبوبترین مناطق گردشگري تركيه به شمار مي آيد. اين منطقه بندري نیز منطقه اي باستاني و تاريخي به حساب می آید ، و  به معناي درخت انار است.اين مکان دارای ساحل ماسه اي ،ويرانه هاي باستاني ،مغازه هاي بي شمار و امکانات رفاهی است .و یکی از مراکز مهم توریستی است. تعداد زیادی كافه و رستوران ،مغازه ،كه داراي چشم انداز زيبا از دريا مي باشد زيبایی اين مکان تفریحی را دو برابر کرده است.مغازه هايي كه در اطراف خيابانهاي پارك قرار گرفته اند که وسايل چرمي متنوع ،جواهرات زيبا و خدمات خوبي را در اختیار مسافران قرار می دهند.یکی از زیباترین تالارها ،تالار تآتر تزئين شده با ستو نهاي زيبا است. بازار معبد آپولو و گورستان در نزديكي دريا قرار گرفته اند و از مناطق  تاریخی این منطقه هستند.

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا  یکی از شهرهای ساحلی و بسیار دیدنی است که در امتداد رشته کوههای توروس واقع شده است و در جهت دریا ادامه دارد .شهر  آنتالیا  از سمت غرب شهر کمر شروع می شود و با اندازه طول شصت کیلومتر همراه با ساحل زیبا و دیدنی به سمت شرق در  شهر آلانیا پایان می یابد.آنتالیا   در طول سال آفتابی است و میتوان ورزشهای تفریحی مانند اسکی روی آب، کوهنوردی،موج سواری ، قایقرانی و ... انجام داد. در فصل تابستان درجه دمای هوا بین سی و پنج  الی چهل و پنج درجه سانتی گراد و رطوبت آن شصت و پنج درصد است.که در این زمان میتوان از ساحل و پلاژهای زیبایآنتالیا  لذت برد.همچنین آنتالیا آثار تاریخی زیادی دارد از قبیل آسپندوس و تائتر شهر سیده و فروشگاه میگروس که بزرگترین فروشگاه آنتالیا  نیز هست.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: