رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : azar
 

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

مجموعه گردشگری توریستی دیلمون شاندیز مشهدمجموعه ای بسیار مناسب برای پذیرایی می باشد بزرگترین و جذاب ترین رستوران ییلاقی در شاندیز مشهد قرار دارد و تجربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطره  با صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد. رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد دارای منوی مخصوص و با غذای مخصوص رستوران دیلمون می باشد دارای میز اردو , حضور بازیگران در دیلمون شاندیز مشهد , افتتاح مجموعه سنتی دیلمون شاندیز مشهد از برنامه ها و امکانات رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد می باشد.

 

 

 

رستوران بابا قدرت مشهد

 

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

 

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

 

 

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند.

 

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد رستورانی است که غذای شیشلیک آن بسیار معروف می باشد و در اصل پدرخوانده منو می باشد . کسی به رستوران ارم شاندیز مشهد برود بعید است که غذای دیگری سفارش دهد رستوران ارم شاندیز مشهد اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی نباشد ولی از طرفدارترین ها می باشد به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن بودن رستوران ارم شاندیز مشهد این رستوران را از بقیه رستورانها متمایز کرده است.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهدمشهد , شاندیز , نرسیده به میدان دوم

 

 

 

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی هم زمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود .  در محله چهارسوی نوغان حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. ادامه فعالیت رستوران معین درباری توسط حاج حسین معین درباری در سال 1327 به فعالیت خود ادامه داد که این دوره از زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی تا انقلاب ادامه داشت . بعد از حاج حسین معین درباری پسرش علیرضا مسیر اجدادش که حدود یک قرن قدمت داشت ادامه داد و در سال 1375 دومین شعبه خود را در خیابان جم مشهد افتتاح کرد. رستوران معین درباری رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد و در همه زمان آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

 

آدرس رستوران معین درباری مشهد : خیابان پاسداران (جم ) , بین 2 و 4 , رو به روی هتل باختر

 

رستوران معین درباری مشهد

 

 مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: