هتل های کیش
نوشته شده توسط : azar
 

هتل ایران کیش پنج ستاره

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش از جمله هتل های خوب و بسیار تمییز جزیره زیبای کیش می باشد. در تابستان سال 1393 با هفتصد متر مربع زیربنا در روبه روی پارک شهر کیش ساخته شده است. هتل ایران کیش در هفت طبقه می باشد. هتل ایران کیش با معماری و طراحی زیبایی چیدمان و دیزاین شده است . این هتل زیبا در دو برجی که مستقل ساخته شده است که از طبقه هفتم و همکف به هم متصل می باشند که این ویژگی باعث شده هتل ایران کیش از دیگر هتل ها مجزا و متفاوت باشد. هزینه ساخت هتل ایران کیش بیشتر از پنجاه و پنج میلیارد شده است. هتل ایران کیش به نوعی طراحی شده است که در ضلع شمالی اتاقهایش واقع شده است که رو به دریا و ضلع جنوبی اتاقها رو به جزیره و پارک زیبا و بزرگ می باشد . اینترنت با سرعت عالی در تمام طبقات هتل وجود دارد  و هتل ایران کیش تنها هتلی می باشد که  از سیستم تهویه مجهز و پیشرفته برخوردار می باشد. هتل زیبای ایران کیش با دریا بیست دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل ایران کیش : سالن همایش , سالن ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی , صندوق امانات اختصاصی , اینترنت رایگان در لابی , رستوران زیبا و یک رستوران مستقل و رو باز , لاندری در طول شبانه روز , پارکینگ مسقف , کافی شاپ زیبا , سیستم های صوتی و تصویری و مجهز و ماهواره و دیگر امکانات که هتل ایران کیش را از هتل های دیگر کیش متفاوت کرده است. مسافران تور کیش از جمله میهمانان خاص هتل ایران کیش می باشند.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

 

 

هتل دیدار کیش

 

هتل دیدار کیش اخیرا بازسازی شده است و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد شود. هتل دیدار کیش به حمل و نقل شهری نزدیک می باشد و باعث جذب مشتریان و گردشگران با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقهای هتل بسیار تمییز است و کارمندان هتل دیدار کیش رفتار خیلی محترمانه ای با مسافران و میهمانان تور کیش دارند و در تلاش اند تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

 

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

 

 

هتل آرا کیش

 

هتل آرا کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد که به تازگی بازسازی شده و در کیفیت هتل آرا کیش تغییراتی ایجاد کرده است که مسافران تور کیش بیشتری جذب هتل آرا کیش می شوند. این هتل به مراکز تجاری کیش و بازار پردیس 1 و 2 کیش خیلی نزدیک می باشد و این بازار جنسهای مارک برای فروش عرضه می کنند.  پلاژ مخصوص آقایان به هتل آرا کیش خیلی نزدیک است و آقایان به راحتی می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند.

 

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

 

 

 

هتل قاصدک کیش

 

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.

 

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: