مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی


مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

 

 

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی


مرکز خرید سیتی سنتر دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی میباشد که دارای 11 سالن سینما ، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان و همچنین فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور میباشد . این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . 3 طبقه این مرکز خرید فروشگاه و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه میشود . سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی شامل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی میباشد . قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز خرید ساخته شده است . در کنار این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری 11 طبقه قرار دارد . آدرس اسن مرکز خرید دبی خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است همچنین ساعت کاری این فروشگاهه   10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 

مرکز خرید الغریر دبی

 

 

 

مرکز خرید الغریر دبی



مرکز خرید الغریر دبی پس از بازسازی در سال 2003 به تعداد 400 فروشگاه توسعه یافت و در مساحت 90000MM ساخته شده و در 2 طبقه میباشد . این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب واقع شده است . ساعات کاری این فروشگاه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 

 

 

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی


مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی میباشد که این نام از کاوشگر قرن 14 گرفته شده . این مرکز خرید دارای شش مجتمع میباشد که بیانگر معماری کشورها است . این مرکز خرید بزرگ شامل سالن تئاتر ، چندین رستوران ، سالن سینما با 12 پرده ، فروشگاه های انبوه و بزرگ ، فروشگاه لباسهای مد روز و بوتیکهای فراوان که در این مرکز  وجود دارند.

 

مطالب مرتبط :

 





:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: