هتل های سه ستاره کوش آداسی
نوشته شده توسط : azar



هتل سوزر کوش آداسی

 

هتل سوزر کوش آداسی

هتل سوزر دارای موقعیتی است که دسترسی به مکانهای توریستی را راحت تر کرده است خدمات و توجه کارکنان باعث شده تا هتل انتخاب مناسبی برای شما باشد.میهمانان و مسافران می توانند در استخر روباز هتل ، به شنا و استراحت بپردازند .از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد . هتل داراي 90 اتاق است .در هتل يک صرافي هم وجود دارد.اتاقی کاملا مجهز برای جلسه در هتل مهیا شده است .بنا به درخواست ميهمانان اتومبيل کرايه هم در اختيارشان قرار می گیرد .در باغ هتل می توانید استراحت و آرامشی را تجربه کنید .ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند : پينگ پنگ فعالیت داشته باشند. بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل رفته و از غذاي خوشمزه و لذیذ رستوران لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسیهتل آپارتمان پامای کوش آداسیهتل سانتار کوش آداسیهتل سوزر کوش آداسیتور کوش آداسی 93

 

 

هتل سانتار کوش آداسی

 

 

 

 

هتل سانتار کوش آداسی

 

 

 

هتل سانتار امکانات و خدمات رفاهی هتل مانند: استخر سرباز (فصلی) , حمام ترکی و بخار می باشد. در هتل يک صرافي نيز وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید .کتابخانه هتل نیز اماده استفاده میهمانان می باشد . هتل برای گردش مسافران و میهمانان  برنامه ریزی کرده است .هتل فعاليت هايي مانند بيليارد را برای میهمانان تدارک دیده است.بعد ازگردش در شهر و  يک روز کاري رستوران هتل اماده پذیرایی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد. هتل دارای امکاناتی برای میهمانان معلول تدارک دیده است  تا میهمانان عزیز در اسایش و ارامش سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

 

هتل آپارتمان پامای کوش آداسی

 

 

 

 

هتل آپارتمان پامای کوش آداسی

 

در استخر هتل رفع خستگی کنید و حس شادابی جوانی و طراوت را زنده کنید. در هتل حمام ترکی و سونا و بهره مندی از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای تدارک دیده شده است.حتی هتل زمین بازی مخصوص برای کودکان مهیا کرده است تا حتی کودکان هم از سفر خود لذت ببرند . علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری هم می توانند در اتاق بازی، به انواع مختلف بازیهای کامپیوتری بپردازند. هتل آپارتمان داراي هفتاد و دو  اتاق مي باشد.هتل برای رفاه بیشتر مسافران صرافی برای خود دارد . ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند بيليارد، پينگ پنگ، تنيس شرکت کنند.مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل هم استفاده کنيد.بعد از گردش در شهر سري و يک روز کاري به رستوران هتل زده از غذاي لذیذ و خوشمزه آن ميل کنيد.

 

 

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسی

 

 

 

 

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسی

 

هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی مانند: استخر روباز ، جکوزی ، حمام بخار  و ترکی می باشد.زمین بازی مخصوص برای کودکان موجب شده کودکان هم تفریحات خود را داشته باشند و روزهای خوشی را سپری کنند .اين هتل آپارتمان شصد اتاق دارد .هتل دارای فروشگاهی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید. در هتل نیز صرافی وجود دارد که می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید . به درخواست میهمانان و مسافران اتومبيل کرايه در اختيارشان قرار می گیرد.ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت ، پينگ پنگ، فعالیت داشته باشند.همچنين هتل دوچرخه به مسافران و ميهمانان اجاره مي دهد.رستوران هتل با داشتن انواع مختلف غذاها که برای میهمانان خود تدارک دیده است از آنها پذیرایی می کند.

مطالب مرتبط :

 

 





:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: