هتل های مشهد
نوشته شده توسط : azar
 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهدبا دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

آدرس هتل پارمیدا مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

منبع : هتل های مشهد

مطاللب مرتبط :

هتل پارمیدا مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل پدیده شاندیز مشهد  پنج ستاره

هتل پدیده شاندیز مشهد
 
هتل پدیده شاندیز مشهد هتلی پنج ستاره و در حال ساخت می باشد با ارتفاع 225 متر در 39 طبقه و با معماری خاص با نماد شکل 8 که نماد امام هشتم می باشد. بالاترین و بهترین استانداردهای بین المللی در هتل پدیده شاندیز مشهد رعایت می شود. دو بال 8 شکل این مجموعه، یکی هتل پنج ستاره و دومی مجتمع های آپارتمانی می باشد این مجتمع شامل آپارتمان های مسکونی , پـارک آبـــــی, آپارتمان چند منظوره فرهنگی با سه تـالار مخصوص برگزاری مجالس ,شهربازی سرپوشیده,مـــرکز بـزرگ خـــریـد, بخش اداری و باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه می باشد. هتل پدیده شاندیز مشهد مجموعه خدمات مانند: رستوران‌های متعدد، استخر،بیزینس سنتر، سالن ورزش و بدنسازی ، تالارهای پذیرایی مهیا شده است که هتل پدیده شاندیز مشهد سعی دارد با ارائه خدمات و امکانات عالی که در شأن و منزلت میهمانان و گردشگران تور مشهد باشد را فراهم نماید.

منبع : هتل های مشهد

 

مطالب مرتبط :

هتل پدیده شاندیز مشهد

تور مشهد پاییز 93

 

هتل پارس مشهد  پنج ستاره

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در شهر مقدس مشهد در منطقه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مقدس مشهد واقع شده است با معماري فوق العاده زيباي ايراني محیطی آرام و لذت بخش براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد است . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت رویال و سوئیت ویژه است . اتاق‌ها به بهترین مبلمان , سرویس ۲۴ ساعته، تلفن مركزی،  تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، صندوق امانات و سشوار مجهز می باشند. رستوران‌های بسیار زیبای سنتی و اروپایی، محیط سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی بسیار زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن اسكواش، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات و خدمات رفاهی هتل پارس مشهد است.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

 

مطالب مرتبط :

تورمشهد

تور لحظه آخری مشهد

هتل پارس مشهد

 

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی پنج ستاره مشهد در شهر گردشگری و زیارتی مشهد با همکاری بخش خصوصی بنا شده است و در هفته گردشگری به صورت رسمی افتتاح شد. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا قرارگرفته است که شامل 20 طبقه و بلند ترین ساختمان اقامتی و هتلی با فضای باز میانی مجتمع است. به این علت هتل مجلل معروف شده است که هتل دارای اتاقهای متعدد و پنج رستوران است که رستورانها هر یک دارای منوی مستقل از هم برای میهمانان و مسافران تور مشهد دارند. یکی از رستورانهای هتل دارای منو غذای مراکشی است که غذاهای متنوع مراکشی برای میهمانان و مسافران تور مشهد سرو می شود. رستوران دیگری به نام برکه است که به صورت چایخانه میهمانان از رستوران استفاده می کنند و در برنامه های آینده هتل مجلل درویشی مشهد قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کنند و ماهی را به هفت مدل مختلف سرو نمایند.

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد :  مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26

هتل مجلل درویشی مشهد

 

مطالب مرتبط :

تورمشهد

هتل مجلل درویشی مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: