نوشته شده توسط : azar

رستوران seven manhattan دبی

این رستوران یکی از رستوران های بین المللی دبی می باشد که در آن انواع غذاهای بین المللی با طمع های عالی سرو می شود . شما گردشگران تور دبی فروردین 95 می توانید در این رستوران از غذاهای آن لذت ببرید . این رستوران در منطقه دیره دبی واقع شده است همچنین این رستوران ، یکی از رستورانه های هتل guests of Hawthorn می باشد .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی بهار 95 میگذارد.

رستوران seven manhattan دبی

 

رستوران ایرانی شبستان دبی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد که در آن غذاهای خوش مزه ایرانی با بهترین کیفیت ارائه می شود .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی بهار 95 میگذارد.

 پیش غذای این رستوران نان گرم تازه با ماست خانگی می باشد و برای دسر هم بستنی فالوده با زعفران و گلاب سرو می شود . شما مسافران تور دبی فروردین 95 می توانید در این رستوران از غذاهای آن لذت ببرید .

 رستوران ایرانی شبستان دبی

رستوران ایرانی شبستان دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین در تور دبی 95 ده دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی زمستان 94 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 

 

هتل آرمانی دبی با طراحی زیبا در برج الخلیفه دبی در منطقه دان تاون دبی در مرکز دبی و نزدیکی مراکز خرید واقع شده است که در سال 2010 افتتاح شد و بعنوان بلندترین سازه ساخت بشر تا زمان افتتاح مطرح گردیده است.طبقات پائینی برج الخلیفه به هتل ارمانی اختصاص یافته که توسط موسسه جورجیا آرمانی طراحی و توسط هلدینگی آمریکایی ساخته شده است و گردشگران تور دبی می توانند تجربه نوین در محل اقامت طراحی شده توسط جورجیا ارمانی را در تور دبی بهار 95  تجربه کنند.

امکانات هتل آرمانی دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل با طراحی استثنائی است و سرشار از تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق کودکان ونوجوانان، زوجهای جوان ،توریستهای تور دبی 95 ،بازرگانان ،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل آرمانی بهره مند شوند.همه ساله این هتل پذیرای تعداد زیادی توریست و مهمان تور دبی از کشورهای مختلف می باشد.از امکانات هتل میتوان چهاراستخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم واسپا ،ماساژ،سونا،سالن بدنسازی،سالن آرایش و....  را نام برد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبیاز بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.مسافران تور دبی نوروز 95 جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.مسافران تور دبی زمستان 94 اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

مطالب مرتبط:

رستوران ترکیبی دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل فیر مونت دبی

هتل فیرمونت یکی دیگر از نمونه هتل های پنج ستاره مجلل و بسیار زیباست که با طراحی منحصر بفرد و ویژه ای ساخته شده است.این هتل جادویی با نمای بیرونی وشکل ظاهری مثلث مانندش جلوه ای با شکوه به این شهر زیبا داده است.لابی هتل فیرمونت بسیار زیبا ودر عین حال رویایی بوده وبا محوطه ی بیرونی که دارای باغ بزرگ و زیبایی است نمای هتل را باشکوه تر کرده است .در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

اتاقهای هتل بسیار لوکس هستند وبا چشم اندازی بی نهایت عالی اقامت همراه با آرامش را به مهمان ارزانی می دارد .هتل دارای امکانات ویژه ی معلولین وسالمندان است .از هتل فیرمونت تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ی زیادی نمی باشد .فروشگاه های متعدد در هتل وجود دارد از جمله فروشگاه هدایا وسوغات ، که خرید را برای شما راحت تر می کند .این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

رستوران های هتل دارای منو های متفاوتی می باشند که تمام غذاهای عثمانی ، عربی، ایتالیایی و… در آن سرو می شود .مسافران تور دبی بهمن 94 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

امکانات هتل:استخر ، سالن بدنسازی ، شاپینگ ، تسهیلات اجاره ماشین ، سونا ، سالن آرایش ، تسهیلات لباسشویی ، پارکینگ ، دارای دو کلاب معروف روبرتو کاوالی و400 ، دارای13رستوران و بار ، سرویس رایگان به مرکز خرید دبی مال ، ترانسفر فرود گاهی ، راهنمای مستقر در هتل

هتل فیر مونت

هتل فیر مونت

 

هتل جنراد دبی

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان عمر بن خطاب نزدیک به خیابن مهم الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .در تور دبی بهمن 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

برای مثال ، ایستگاه متروی اتحادیه تا هتل ، پیاده 5 دقیقه فاصله دارد . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است .مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین خاطرات رابرای خود رقم بزنند.

امکانات هتل جنراد شامل حمام های تمیز و مجهز، ماهواره، اینترنت پر سرعت، مینی بار، تهویه مطبوع، استخر روباز بر روی بام، ترانسفر فرودگاهی، سرویس به مراکز خرید و دریا، صندوق امانات، صرافی، خشکشوئی، کپی و فکس، رستوران با سرو انواع غذاهای هندی و چینی و بین المللی و سایر امکانات هتل های 3 ستاره می باشد که اقامتی دلپذیر را برای شما مسافران محترم تور دبی زمستان 94 فراهم خواهد آورد.

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

مطالب مرتبط:

هتل جنراد دبی

 

هتل فیر مونت دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین کافی شاپ های دبی,ارزان ترین کافی شاپ های دبی,زیبا ترین کافی شاپ های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

کافی شاپ یخی دبی


کافی شاپ یخی دبی

این کافی شاپ زیبا یکی از کافی شاپ های دیدنی دبی به شمار می رود که از یخ ساخته شده و دارای 40 نفر ظرفیت می باشد . تمام قسمت های این کافی شاپ از جمله میز و صندلی های آن از یخ ساخته شده است که برای ورود به این مکان و نشستن روی صندلی های آن از لباس های مخصوصی استفاده می شود . این کافی شاپ در مرکز شهر واقع شده است و گردشگران تور دبی 94می توانند برای استراحت و بازدید به این مکان زیبا مراجعه کنند .

کافی شاپ یخی دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن تفریحی دبی,مراکز دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد