نوشته شده توسط : azar

بازار زیتون کیش

bazare zeiton kish

بازار زیتون کیش از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که با مصالح عالی ساختمان بازار زیتون کیش را ساخته اند . بازار زیتون کیش در سال 1376 در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در دو طبقه احداث و بهره برداری گردید. این بازار دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری که اکثرا به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستم های صوتی مرکزی ،  تلفن و فضای سبز و پارکینگ مجهز شده است .در تور کیش نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 طراحی هدایت کردن خریدار و مشتری معماری داخلی آن و نمایی بسیار زیبا این بازار را با نمایی آشنا در جزیره کیش مبدل شده است. نرخ اجناس و کالا در بازار زیتون کیش بسیار مناسب است و خرید خود را می توانید با قیمت بسیار مناسبی انجام بدهید.در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

در بازار زیتون کیش اجناس و کالاهایی مانند : کیف و کفش , روسری , پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه , فروشگاه های اسباب بازی و لوازم خانگی ,  عطر و ادکلن و... از انواع کالاهایی می باشد که در بازار زیتون کیش موجود می باشد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان کیش , بازارهای مرکز تجاری کیش , بال هایپر مارکت و بازار پانیذ واقع شده است .در تور کیش بهمن 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 مطالب مرتبط:

بازار زیتون کیش

 

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

به دلیل وسیع بودن سواحل جزیره كيش ، درياي زلال و گرماي دلچسب آفتاب جنوب کشور ایران در فضایی آرامش بخش و سکوت جزيره، شرايط بسیار مناسبی را براي مسافران تور کیش نوروز 95 و افرادی که به ماهيگيري علاقه مند می باشند در كيش تدارک دیده شده است. به جز منطقه اسکله تفریحی ماهیگیری در همه سواحل جزیره آزاد می باشد و مسافران و علاقه مندان تور کیش زمستان 94 با استفاده از وسایل ساده و ابتدایی ماهیگیری می توانند زمانی را به این ورزش لذت بخش اختصاص دهند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده .در تور کیش زمستان 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید . كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش نوروز 95 بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

 

تور کیش نوروز 95

تور کیش لحظه آخری

ماهیگیری تفریحی در کیش

کشتی یونانی کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
چتر پاراسل کیش

 چتر پاراسل کیش

یکی از تفریحات سرگرم کننده و تفریحی کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش سفر کرده اند چتر بازی در ارتفاعات دریای کیش است در این ورزش مهیج چتر پاراسل به یک قایق پر سرعت متصل میگردد و با سرعت حرکت میکند تا چتر ارتفاع بگیرد.شما در این ارتفاع منظره های زیبای کیش و آب های زلال آن را تماشا خواهید کرد از دیگر تفریحات کیش بانانا،شاتل،و خفاش سواری یا تیوب سواری نیز هست.

 


 

روستای باغو کیش

تور کیش روستای باغو

روستای باغو در جنوب جزیره زیبای کیش قرار دارد که بسیار قدیمی است اما ساکنین آن را چند خانواده دامدار تشکیل داده اند و در جنوب شرقی این روستا یک طایفه غیر بومی به نام گودار ساکن شده اند. این طایفه دارای پوستی تیره و لهجه ای خاص می باشند و معمولا با نوازندگی و شکار امرار معاش می کنند. این روستا دارای درختان لور زیبایی است که توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش را به سوی خود جلب می کند.

تور کیش روستای باغو

تور کیش روستای باغو

علاوه بر این روستای باغو پوشش گیاهی انبوهی دارد و بسیار سرسبز است. در این منطقه پارکی به نام پارک دلیران با وسعت شصت هکتار به منظور بهره برداری از این منظقه ساخته شده است. شاید برای گردشگران تور لحظه آخری کیش جالب باشد که بدانند چرا نام این روستا باغو می باشد. از زمان پرتغالی ها در این روستا یک پیر زن صدساله زندگی می کرد که نامش باغو بوده به همین دلیل این منطقه به افسانه ننه باغو مشهور است. یکی از اماکن جالب توجه در این روستا مسجد محمد است که روی دیوار آن قدمت زندگی در روستای باغو یعنی سال 881 هجری قمری نوشته شده است. اسناد و مدارک موجود نشان از ان دارد که این روستا به زمان قبل قاجار مربوط میشود.

تور کیش روستای باغو

 


آب انبار جزیره کیش

تور کیش آب انبار

در گذشته یکی از روش های معمول برای ذخیره آب آشامیدنی ساختن آب انبار بوده است که مردم جزیره کیش نیز از این روش استفاده کردند و مورد نوجهگردشگران تور لحظه آخری کیش میباشد. در سال 1372 یک آب نبار در نزدیکی شهر حریره با یک معماری سنتی و زیبا برای جمع آوری آب های سطحی ساخته شده است. این اب انبار دوقلو بوده و دارای 5 بادگیر می باشد. اما اکنون این آب انبار کارایی خود را از دست داده است زیرا مسیر آب های سطحی که به این اب انبار منتهی می شدند از بین رفته و برای تهیه آب شیرین از دستگاه های پیشرفته آب شیرین کن اسفاده می شود. اما این بنا به دلیل معماری سنتی که دارد گذشته را برای همگان تداعی می کند و هین امر باعث جلب نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش به این آب انبار می شود.

تور کیش آب انبار

 

تور کیش آب انبار

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: چتر باراسل کیش , روستای باغو کیش , آب انبار جزیره کیش , دیدنیهای کیش , جاذبه های گردشگری کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

بازار شهرچین کیش

بازار شهرچین کیش

بازارچه شهرچین در تور لحظه آخری کیش در اصل فروشگاه کوچکی است که مدتی است در مجاورت بازار مروارید احداث شده که تمامی اجناسش چینی میباشد و فروشندگان آن همگی از کشور چین هستند .

تنوع جنس برای میهمانان تور کیش پاییز 94 در این بازارچه زیاد است و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت میشود اما کیفیت بیشتر اجناس بسیار پایین میباشد .

بازارچه شهرچین در طبقه دوم بازار پانیذ نیز دارای فروشگاهی ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 میباشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید در تور کیش 94 با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 این بازارچه ها با یك تالار مركزی ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی ویژه گردشگران تور لحظه آخری کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا در تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل در تور کیش پاییز 94 محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش 94 می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان تور کیش پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل ویزه میهمانان تور لحظه آخری کیش را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش 94 از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز در تور کیش پاییز 94می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا در تور کیش نوروز 95 تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی تور کیش 94 و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ تور لحظه آخری کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امکانات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 اشاره کرد. این هتل دارای طراحی به سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. این هتل نزدیک به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان در تور کیش زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود. هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران ویزه میهمانان تور کیش نوروز 95، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

 آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل هاب لوکس کیش,معرفی هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . هتل ستاره طلایی کیش نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 


هتل پانیذ کیش که هتلی 2 ستاره  برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی پاساژ مروارید کیش قرار دارد از ویژگی های دیگر این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید می باشد صبحانه و نهار و شام  را می توانید در این هتل میل کنید . از خدمات خاص آن که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش مهم است میتوان به  ترانسفر فرودگاهی و تخفیف %50 پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد . هتل پانیذ کیشدارای فضایی با طراحی بسیار زیبا که در آن سبک اسپانیایی دیده می شود و همچنین نزدیک بودن این هتل به دریا بر امتیازات آن می افزاید . قابل توجه مسافران تور لحظه آخری کیش که با کودک سفر میکنند اقامت در هتل پانیذ کیش برای اطفال زیر 5 سال  رایگان می باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه 3 کیلومتر می باشد.از دیگر امکانات این هتل که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم گشته است می توان رستوران و  کافی شاپ را نام برد .


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگ نمازخانه و رستوران است.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش  واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با انواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دل انگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران تور لحظه آخری کیش زیادی را هر ساله به خود جذب می کند

 


 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است

 


هتل ارم کیش

 هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره در موقعیت عالی در میدان پردیس کیش واقع شده است با مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع است و رو به دریای زیبای خلیج فارس است.از ویژگی های این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش این است که هفتاد درصد اتاقها رو به دریا هستند.هتل بزرگ ارم دارای دویست و ده اتاق ،دو استخر و سونا،فروشگاه تجاری ،کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی،رستوران گردان،سالن مخصوص جشن ها ،دو امفی تئاتر با ظرفیت چهار صد نفر و پنجاه نفر،سالن کنفرانس چهل نفره،امکانات ورزشی مانند سالن بیلیارد،کلوپ ورزشی است سوئیت آپاتمانهای هتل در بین باغ پر از گل و گیاه قرار گرفته اند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش می باشد که بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران  تور کیش پاییز 94   بسیار مناسب است. تنوع  ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها  در این ناحیه جذابیت این تفریح را دو چندان می کند همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب کنند.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش که یکی از گردش های دیدنی تور کیش مهر 94به شمار می رود آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند.

در  این کلبه مکانی برای استراحت گردشگران و ساکنان این جزیره فراهم آمده که شامل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد.

کلبه هور کیش

 

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری  برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد