نوشته شده توسط : azar
 

مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

این مرکز ملی بر بلندی یک تپه و در کنار لاک گاردن واقع شده است.و از مکانهای جذاب شهر کوالالامپور مالزی است.در این مرکز علمی و تفریحی اطلاعات لازم و مفید درباره کهکشان و فضا و اکتشافات فضایی داده می شود همچنین فیلم و مستنداتی به نمایش گذاشته می شود.و همچنین بی وزنی در فضا را تجربه می کنند.و یک مکان دیده بانی در طبقه 4 این مرکز بنا شده که میتوانید به راحتی شهر کوالالامپور مالزی را تماشا کنید.شما گردشگران تورمالزی میتوانید از پل متصل به این مرکز و موزه به موزه بروید و از آنجا هم دیدن کنید.

 

 

برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت کوالالامپور مالزی که به چهار ردیف تقسیم شده است ردیف اول آن اوکتاگونال نام دارد ردیف 2 آرک نامیده می شود و ردیف سوم آن گنبد است.ساعت در بالاترین طبقه قرار دارد و این برج ساعت از دور مانند مسجد و یا مناره است.

 

 

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی یکی از بلندترین برجهای آسیا نیز هست این برج دارای ارتفاع چهار صد و بیست و یک متر و یازده طبقه است که به صورت گردان طراحی و ساخته شده است ،رستوران گردان این برج در طول یک ساعت یک دور کامل می چرخد این رستوران منظره فوق العاده زیبایی را برای میهمانان تور مالزی به تصویر می کشد که از تماشای آن سیر نمی شوید  .و شامل چهار آسانسور است که با سرعت بیست و دو کیلومتر در ساعت حرکت میکند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,اماکن تفریحی مالزی,مراکز دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 
هتل ایستانا کوالالامپورسیتی سنتر مالزی
 
این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی قرار گرفته است تا مرکز تجاری بوکیت بینتانگ مالزی پنج دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای استخر روباز،سونا، مرکز آب گرم ،باشگاه بدنسازی، چهار رستوران و چند بار  است. اتاقهای بزرگ این هتل مجهز به سیستم تهویه،تلویزیون با گیرنده ماهواره ، حمام مجهز هستند.هتل تا برجهای دقلو مالزی و مرکز همایشات مالزی ده دقیقه فاصله دارد.
 

هتل پارک رویال پنانگ مالزی

این هتل پنج ستاره که در شهر پنانگ مالزی و نزدیک مکانهای دیدنی شهر واقع شده است.هتل دارای مرکز آب گرم،استخر روباز،اینترنت بی سیم رایگان ،باشگاه بدنسازی ،ورزشهای تفریحی رستورانهای متنوع کنار استخر که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند،دو تریا که انواع نوشیدنیها را خوراکها را به میهمانان تور مالزی ارائه میدهد.پرورشگاه پروانه و زیارتگاه بودای معبد در کنار این هتل واقع شده و هتل بیست دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

 

 مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد