نوشته شده توسط : azar

هتل رویال وینگز ترکیه

هتل رویال وینگز ترکیه پنج ستاره

هتل رویال وینگز ترکیه

هتل رویال وینگز ترکیه هتلی پنج ستاره و زیبا می باشد که با زیبایی خاصی طراحی و چیدمان شده است . هتل رویال وینگز ترکیه دارای امکاناتی مانند : مرکز سلامت و آب گرم , اتاق ماساژ ، سونا ، حمام سنتی ترکي و حمام بخار ، استخر رو باز , ساحل اختصاصي  ویژه هتل رویال وینگز ترکیه ، استخر سرپوشيده ، همچنین فضای مخصوص ویژه ورزشهاي آبي مي باشد. از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات ویژه نگهداري از کودکان می باشد . هتل رویال وینگز ترکیه دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که می توانید مایحتاج و یا سوغاتی از این فروشگاه ها تهیه نمایید. هتل دارای اتاق جلسه بسیار مجهز مي باشد.هتل برای مسافران تور ترکیهاتومبيل کرايه در اختيارشان قرار می دهد. هتل رویال وینگز ترکیه کتابخانه ای دارد که علاقه مندان به کتاب اوقاتی را در این کتابخانه سپری نمایند. ميهمانان و مسافران تور ترکیه مي توانند در ورزشهایی مانند:تنيس، پينگ پنگ، بولينگ، پرتاب دارت فعالیت داشته باشند . هتل دارای آرایشگاهی است که می توانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید. هتل رویال وینگز ترکیه خدمات و امکانات رفاهی برای مسافران معلول عزیز نیز مهیا کرده است که این عزیزان نیز از سفر و اقامتشان لحظات خوشی را تجربه نمایند. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و آماده پذیرایی از میهمانان هتل می باشد رستوران منوی رژیمی نیز دارد. هتل دارای لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی نیز می باشد که می توانید در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید.

هتل رویال وینگز ترکیه

هتل رویال وینگز ترکیه

هتل رویال وینگز ترکیه

 

مطالب مرتبط :
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال وینگز ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 



 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد . مسافران و گردشگران تور ترکیه اغلب از این مرکز خرید بازدید میکنند.

 

 

مرکز خرید Armaggan استانبول ترکیه

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی برای مسافران تور ترکیه در استانبول ترکیه می باشد.

 

 

فروشگاه مواد غذایی تانساش ترکیه

 

 

تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران ترکیه بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

این هتل 4 ستاره ترکیه فقط صد متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد و از مسجد مهریماه کمتر از یک کیلومتر نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل بوفه صبحانه،حمام سنتی،استخر،پارکینگ رایگان ،اینترنت در هتل،کافی شاپ،سالن ورزشی و اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ،حمام شخصی،بعضی از اتاقهای این هتل بالکن دارند

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است. مسافران تور ترکیه برای اقامت خود این هتل را انتخاب می کنند.

 

هتل آل سیزن ترکیه

 

هتل آل سیزن ترکیه

این هتل 4 ستاره که در موقعیتی عالی و نزدیک به میدان تقسیم،فرودگاه آتاتورک مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان و رستوران دنج است.
 
مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد