نوشته شده توسط : azar
 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ترکیه,معروف ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,معرفی هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معرفی هتل های ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه نوروز 95 استانبول احساس رضایت می کنند.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های مجلل ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل آوانگارد استانبول ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول می باشد. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد از این رو برای مسافران تور ترکیه که قصد خرید در استانبول را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. هتل آوانگارد دارای 84 اتاق تمیز می باشد و دارای سه سوییت است. اتاق های هتل ضد صدا می باشند تا میهمانان تور ترکیه بتوانند در آرامش کامل در هتل استراحت نمایند. همچنین در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز تعبیه شده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات آماده پذیرایی از شما مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانان هتل آوانگارد استانبول ترکیه می توان به رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی , سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و ... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

javaher

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر قرار گرفته است و بیشتر هتلهای مناسب و خوب هم در این منطقه قرار دارد برای رفتن به این مرکز خرید می توانید هر وسیله نقلیه که مقصدش میدان تکسیم می باشد را سوار شوید. کرایه تاکسی نرخ بالایی دارد و اکثرا سوار اتوبوس و مترو و تراموا می شوند و قیمت کرایه برای هر نفر تقریبا 76 لیر می باشد که به صورت مکانیزه کرایه دریافت می شود .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور ترکیه نوروز 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
این مرکز خرید چهارمین مرکز خرید استانبول ترکیه می باشد که از مطرح ترین مراکز خرید در میان کشورهای بین المللی و اروپایی می باشد این مرکز خرید دارای 10 طبقه می باشد و دارای معماری خاص , راهروهای زیبا , سیستم تهویه مطبوع و روشنایی و داشتن امنیت زیاد , محیطی بسیار تمییز و پاکیزه که مسافران و گردشگران را جذب خود کرده است. مرکز خرید جواهر بهترین فیلم های سینمایی اکران در دنیا رو به نمایش می گذارد .
مسافران تور ترکیه فروردین 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .در رستوران خود انوع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد . زمین و پارک بازی ویژه کودکان عزیز مهیا کرده است که در میان فروشگاه ها رتبه نخست را برای خود بدست آورده است. در این مرکز خرید مایحتاج خود را می توانید تهیه کنید و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای معروف هم در این فروشگاه شعبه دارند. مرکز خرید جواهر دارای 10 سینما و 12 کافه و 34 رستوران دارد و آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد.دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور ترکیه عید 94 توصیه می کنیم .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه,بازار های ترکیه,مراکز خرید ترکیه,پاساژهای ترکیه,بازارهای خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

بازار کاپالی چارشی ترکیه

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازه بزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است . مسافران تور ترکیه نوروز 94 همه ساله از این بازار دیدن می نمایند .این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است. دیدن این بازار زیبا را به بازدیدکنندگان تور ترکیه فروردین 94 توصیه می کنیم قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.پیشنهاد می کنیم گردشگران تور ترکیه عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

مطالب مرتبط :

بازار کاپالی چارشی ترکیه

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بازار کاپالی چارشی ترکیه,بازار های ترکیه,مراکز خرید ترکیه,پاساژهای ترکیه,بازارهای خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سو بدروم ترکیه

هتل سو بدروم ترکیه

 خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند استخر روباز ، شیرجه و ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل بیست و پنج اتاق دارد. اتاقها به سيستم تهويه مطبوع، تجهیز شده است .کارکنان پذيرش هتل در شبانه روز پاسخگوي مسافرين و میهمانان گرامی تور ترکیه مي باشند. هتل اقامتي مجلل و لوکس را همراه با امکانات خیلی ويژه مانند: زمين گلف و کوه نوردی برای ميهمانان خود مهیا کرده است.صرافي هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید.اتومبيل کرايه هم به درخواست مسافران و ميهماناندر اختیارشان قرار می گیرد.ترانسفر فرودگاه در صورت درخواست مسافرين در اختيارشان قرار میگیرد.در باغ هتل به آرامش و استراحتی به یاد ماندنی برسید..هتل امکان اجاره دوچرخه برای ميهمانان خود دارد. در این هتل زیبا و مجلل لحظاتی به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

هتل کارلتون استانبول ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران تور ترکیه می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تاایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

 

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. هتل امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد. 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

کاخ دولما باغچه ترکیه

این کاخ با مساحت ششصد متر در سواحل اروپایی تنگه بسفر واقع شده است. قسمت خارجی این کاخ در قرن نوزده میلادی توسط سلطان عبدالمجید بنا شد. سالن بزرگ این کاخ تورترکیه دارای پنجاه و شش  ستون داخل آن و چلچراغ پنج تنی شیک با هفتصدو پنجاه لامپ بر روی آن محیط خیره کننده ای را به وجود آورده است. در زمان‌های قدیم این مکان محل نگهداری پرندگان مختلف از سراسر نقاط جهان بوده است.کل ساعت‌های كاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند،ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ده نوامبر ۱۹۳۸درگذشت. راهنمایان این كاخ افراد بازدیدكننده تور ترکیه 94 را به داخل كاخ راهنمایی می‌كنند. 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه و جاذبه های گردشگری تور ترکیه 94 محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

آبشار مرادیه ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن تفریحی ترکیه,مراکز دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه


هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه برای میهمانان تور ترکیه 94 خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. از امکانات این هتل می توان به سونا , مرکز سلامت و آبگرم ,ماساژ , استخر روباز , شیرجه, حمام ترکی اشاره کرد که آرامش خوبی را به شما میهمانان تورترکیه می دهد. همچنین افرادی که کودک دارند می توانند کودکان خود را به مکانهای مانند سرویس نگهداری کودکان,اتاق بازیهای کامپیوتری , زمین بازی کودکان بفرستند.همچنین دارای مکانهای ورزشی از قبیل بیلیارد - پینگ پنگ - تنیس - مرکز بدنسازی -بازی دارت نیز برای شما میهمانان تور ترکیه 94 است.دارای  اتاق های  مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.

 

هتل کریستال استانبول ترکیه

هتل چهار ستاره کریستال فقط چند قدم با میدان تقسیم فاصله دارد.و همچنین صد متر از ایستگاه اتوبوس هاوا فاصله دارد. ومیهمانان تور ترکیه نوروز 94 دسترسی راحت به سراسر شهرهای استانبول دارند. است.هتل به تناسب علاقمندیهای  میهمانان و با نیاز آنان، اتاقهای متعددی از اتاقهای بزرگ و استاندارد و سوئیت های کوچک و شیک در دسترس میمانان تور ترکیه 94 قرار داده است.این اتاقها دارای اینترنت بیسیم رایگان است.و همچنین این هتل دارای مرکز تفریحی است که شامل حمام ترکی ،استخر سرپوشیده و سونا میباشد.میدان تقسیم  که قلب پیشرفته استانبول محسوب می شود، فقط چند قدم با هتل فاصله دارد. در اطراف این هتل مراکز خرید رستورانها ، بوتیک ها و بارهای زیادی است.

 

هتل تکسیم گونن ترکیه

هتل چهار ستاره تکسیم گونن، در قلب استانبول و در بهترین مکان در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل فقط چند قدم با جاذبه های شهر ترکیه قرار گرفته است و در اطراف هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ،  کافه و بارها وجود دارند. نمای این هتل تورترکیه از مرمر و سرامیک ساخته شده و با معماری زیبا طراحی شده است. همه ی اتاق ها شیک و مجهر هستند.اگر سه روز یا بیشتر در هتل بمانید در هنگام ورود با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهید شد و اگر هم بیشتر از یک هفته  بمانید بطری نوشیدنی هدیه خواهید گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما میهمانان تور ترکیه 94 سرو میکند. 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آلبا ترکیه آنکارا

هتل آلبا ترکیه آنکارا  چهار ستاره

هتل آلبا ترکیه آنکارا

این هتل با اتاق های مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب اقامت خوشی را برای میهمانان و مسافران آنکارا ترکیه محیا میکند دقت پرسنل برای خدمات رسانی بی وقفه و تمیزی هتل از نقاط قوت این مجموعه به شمار میاید. اين هتل ترکیه داراي 80 اتاق مي باشد. هتل آلبا ترکیه آنکارا دارای فضایی دلنشین و آرامش بخش می باشد که مسافران تور ترکیه از جمله مسافرینی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند.. امکانات هتل آلبا ترکیه آنکارا شامل , سونا , اتاق سلامت و آب گرم , ماساژ , حمام بخار و حمام سنتی ترکی می باشد. اکثر اتاق ها دارای شیشه های دو جداره می باشند که از هر سرو صدایی دور می باشد و فضایی برای استراحت مسافرین تور ترکیه فراهم کرده است. هتل دارای صرافی می باشد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان کوتاه انجام دهید. همچنین آرایشگاهی در هتل آلبا ترکیه آنکارا وجود دارد که در طول اقامت می توانید آراسته و مرتب باشید . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و دلچسب آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل آلبا ترکیه آنکارا

هتل آلبا ترکیه آنکارا

هتل آلبا ترکیه آنکارا

 

مطالب مرتبط :
 
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلبا ترکیه آنکارا,هتل های ترکیه,بهترین هتل های آنکارا ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل رویال وینگز ترکیه

هتل رویال وینگز ترکیه پنج ستاره

هتل رویال وینگز ترکیه

هتل رویال وینگز ترکیه هتلی پنج ستاره و زیبا می باشد که با زیبایی خاصی طراحی و چیدمان شده است . هتل رویال وینگز ترکیه دارای امکاناتی مانند : مرکز سلامت و آب گرم , اتاق ماساژ ، سونا ، حمام سنتی ترکي و حمام بخار ، استخر رو باز , ساحل اختصاصي  ویژه هتل رویال وینگز ترکیه ، استخر سرپوشيده ، همچنین فضای مخصوص ویژه ورزشهاي آبي مي باشد. از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات ویژه نگهداري از کودکان می باشد . هتل رویال وینگز ترکیه دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که می توانید مایحتاج و یا سوغاتی از این فروشگاه ها تهیه نمایید. هتل دارای اتاق جلسه بسیار مجهز مي باشد.هتل برای مسافران تور ترکیهاتومبيل کرايه در اختيارشان قرار می دهد. هتل رویال وینگز ترکیه کتابخانه ای دارد که علاقه مندان به کتاب اوقاتی را در این کتابخانه سپری نمایند. ميهمانان و مسافران تور ترکیه مي توانند در ورزشهایی مانند:تنيس، پينگ پنگ، بولينگ، پرتاب دارت فعالیت داشته باشند . هتل دارای آرایشگاهی است که می توانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید. هتل رویال وینگز ترکیه خدمات و امکانات رفاهی برای مسافران معلول عزیز نیز مهیا کرده است که این عزیزان نیز از سفر و اقامتشان لحظات خوشی را تجربه نمایند. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و آماده پذیرایی از میهمانان هتل می باشد رستوران منوی رژیمی نیز دارد. هتل دارای لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی نیز می باشد که می توانید در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید.

هتل رویال وینگز ترکیه

هتل رویال وینگز ترکیه

هتل رویال وینگز ترکیه

 

مطالب مرتبط :
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال وینگز ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,هتل های 5 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 



 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد . مسافران و گردشگران تور ترکیه اغلب از این مرکز خرید بازدید میکنند.

 

 

مرکز خرید Armaggan استانبول ترکیه

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی برای مسافران تور ترکیه در استانبول ترکیه می باشد.

 

 

فروشگاه مواد غذایی تانساش ترکیه

 

 

تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران ترکیه بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

این هتل 4 ستاره ترکیه فقط صد متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد و از مسجد مهریماه کمتر از یک کیلومتر نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل بوفه صبحانه،حمام سنتی،استخر،پارکینگ رایگان ،اینترنت در هتل،کافی شاپ،سالن ورزشی و اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ،حمام شخصی،بعضی از اتاقهای این هتل بالکن دارند

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است. مسافران تور ترکیه برای اقامت خود این هتل را انتخاب می کنند.

 

هتل آل سیزن ترکیه

 

هتل آل سیزن ترکیه

این هتل 4 ستاره که در موقعیتی عالی و نزدیک به میدان تقسیم،فرودگاه آتاتورک مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان و رستوران دنج است.
 
مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد